Πρέπει όλοι να έχουν ιστοσελίδα;

Σήμερα που το ίντερνετ έχει μπει δραστκά στη ζωή όλων μας δημιουργείται εύλογα το ερώτημα για το αν χρειάζεται ο κάθε ελεύθερος επαγγελματίας να έχει την δική του ιστοσελίδα. Εδώ θα θέλαμε να δώσουμε την δική μας απάντηση μέσα από το blog μας.

Παρόλο που θα μας συνέφερε να γράφαμε ότι όλοι σήμερα χρειάζονται την δική τους ιστοσελίδα η απάντηση μας είναι ξεκάθαρη. Η ιστοσελίδα μπορεί να φανεί χρήσιμη μόνο αν έχει λόγο ύπαρξης. Δεν συμφωνούμε στο ότι όλοι πρέπει απλά να έχουν ιστοσελίδα. Οι ιστοσελίδες δεν είναι της μόδας. Αυτό πρέπει να σταματήσει. Δεν ανοίγουμε μια ιστοσελίδα για να την κλείσουμε μετά από λίγο χρονικό διάστημα. Δεν κάνει καλό ούτε σε εμάς τους κατασκευαστές ιστοσελίδων αλλά ούτε και στους χρήστες που ψάχνουν να βρουν ουσιαστική πληροφόρηση και συνεχώς ανακαλύπτουν ημιτελείς και άσκοπες ιστοσελίδες.

Μία ιστοσελίδα θα πρέπει να είναι άρτια δομημένη, να παρέχει ουσιαστική πληροφόρηση και να εξυπηρετεί τον σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκε. Ας ξεκινήσουμε με το παράδειγμα ενός μικρού συνοικιακού καταστήματος ρούχων το οποίο επειδή άκουσε ότι εν έτη 2012 δεν νοείται επιχείρηση δίχως ιστοσελίδα, αποφάσισε να κάνει μία. Τελικά τι κατάφερε; να πληρώσει τα όσα χρήματα πλήρωσε σε αυτόν που κοιτώντας το ευκαιριακό κόστος τον έπεισε να την δημιουργήσει και να την κλείσει τον επόμενο χρόνο που θα έπρεπε να ξαναπληρώσει τα πάγια έξοδα της. Η πορεία αυτής της ιστοσελίδας και η αποτυχία της ήταν προδιαγεγραμμένη. Δεν είχε κανένα πλάνο εξ΄αρχής και φυσικά δεν σκόπευε σε on line πωλήσεις.

Ωστόσο αν στο παράδειγμα μας είχαμε ένα εστιατόριο ή μια ταβέρνα που λειτουργεί σε μια επαρχιακή πόλη μέσα σε κάποια γειτονιά τώρα τα πράγματα είναι διαφορετικά. Δηλαδή σκεφτείτε ότι αυτή την ταβέρνα μπορεί να την επισκεφτεί κόσμος από διαφορετικές πόλεις της Ελλάδος. Σε αυτή την περίπτωση θα μπορούσαμε να προτείνουμε μια παρουσία στο ίντερνετ που θα λειτουργούσε σαν εργαλείο ενίσχυσης της εικόνας αυτής της επιχείρησης και ο επισκέπτης / πελάτης που έφαγε, μένοντας ευχαριστημένος να την προτείνει σε κάποιον άλλο δικό του άνθρωπο δίνοντας του απλά μια κάρτα. Ακόμα σκεφτείτε έναν επισκέπτη που θα ήθελε να έρθει στη συγκεκριμένη πόλη και θα έψαχνε για το που μπορεί να φάει ή να μείνει να τον εντόπιζε μέσα από το Google.

Συμπερασματικά θα λέγαμε ότι κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή και ως επαγγελματίες οφείλουμε να είμαστε ξεκάθαροι και να συμβουλεύουμε τον άνθρωπο - πελάτη που μας εμπιστεύεται για την προβολή της επιχείρησης του.


SHARE

Back to Top