Πως να επιλέξω το κατάλληλο web agency;

Αν υποθέσουμε ότι έχετε καταλήξει στην λύση του επαγγελματία και δεν επιχειρήσετε να κατασκευάσετε την ιστοσελίδα μόνος σας ή με την βοήθεια του κολλητού ή ξαδέλφου σας που καταγίνεται με τον υπολογιστή του όλη την ημέρα και φυσικά γνωρίζει να κάνει και ιστοσελίδες, το αναφέρουμε γιατί συναντάται και αυτό έντονα το τελευταίο διάστημα, τότε θα πρέπει να προσέξετε κάποια βασικά πράγματα που μπορεί να παίξουν καθοριστικό ρόλο σε ένα επιτυχημένο web project.

Έχει παρατηρηθεί ότι η κρίση της ελληνικής αγοράς έχει οδηγήσει πολλές επιχειρήσεις στο ηλεκτρονικό επιχειρείν και γενικότερα έχει ενισχύσει ιδιαίτερα την ηλεκτρονική παρουσία των επιχειρήσεων που πλέον ψάχνουν άλλη διέξοδο και ξένες αγορές για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Κατά τη γνώμη μας υπάρχουν τρία επίπεδα ένταξης των επιχειρήσεων στο χώρο του διαδικτύου.

1) Το πρώτο επίπεδο είναι το στάδιο εισαγωγής μιας επιχείρησης στο διαδίκτυο. Εδώ βλέπουμε μια επιχείρηση που απλώς θέλει μια παρουσία χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις.

2) Το δεύτερο επίπεδο το ονομάζουμε στάδιο ωριμότητας. Πρόκειται για τις επιχειρήσεις που έχουν ήδη μια ιστοσελίδα και τώρα άρχισαν να αντιλαμβάνονται την αξία του διαδικτύου και τα οφέλη του και έτσι αποφάσισαν να κάνουν κάτι καλύτερο.

3) Το τρίτο επίπεδο είναι το στάδιο του επαγγελματία. Είναι ο άνθρωπος - επιχειρηματίας που ξέρει ακριβώς τι θέλει, και ψάχνει ποιος είναι ο κατάλληλος για να του το κάνει.

Εμείς πιστεύουμε ότι και στα τρία επίπεδα μπορεί να υπάρξει ο κατάλληλος επαγγελματίας που θα κάνει καλύτερα τη δουλειά του από κάποιον άλλο που βρέθηκε τυχαία στο δρόμο σας. Στη σημερινή εποχή που το διαδίκτυο έχει γίνει πολύ ανταγωνιστικό, θα πρέπει ακόμη και η απλούστερη ιστοσελίδα να τηρεί κάποιες βασικές προδιαγραφές για να επιτύχει τον σκόπο για τον οποίο δημιουργήθηκε.

Συνεπώς για να επανέλθουμε στο θέμα μας, το πρώτο πράγμα που οφείλετε να κάνετε στην αναζήτηση του κατάλληλου web agency είναι να εντοπίσετε σε ποιο από τα παραπάνω επίπεδα πελάτη ανήκετε και να αναζητήσετε επαγγελματίες που μπορούν να ανταπεξέλθουν καλά στην κατηγορία σας. Ξεκινήστε λοιπόν με το να τσεκάρετε τις προηγούμενες δουλειές του γραφείου που βρήκατε. Αυτό είναι εύκολο μέσα από την ιστοσελίδα του κάθε επαγγελματία. Επίσης εμείς κάτι που προτείνουμε σε υποψήφιους πελάτες μας είναι να επικοινωνήσουν με πελάτες μας έτσι ώστε να μιλήσουν σε πρώτο επίπεδο μαζί τους και να τους κάνουν κάποιες ερωτήσεις που αφορούν τη συμπεριφορά, τον επαγγελματισμό, την υποστήριξη και το συνολικό αποτέλεσμα της δουλειάς που έλαβαν. Σας προτρέπουμε λοιπόν να το κάνετε και εσείς σε κάθε ενδεχόμενη συνεργασία με τον άνθρωπο - εταιρία που θα επιλέξετε.

Σε επόμενο στάδιο θα πρέπει να ζητήσετε να σας κάνουν μια πλήρη προσφορά που θα περιλαμβάνει μέσα όλους τους όρους χρήσης - συμφωνίας του έργου. Εδώ φυσικά θα λάβετε μαζί και το κόστος, το οποίο μπορεί αρχικά να σας απογοητεύσει. Γιατί εδώ που τα λέμε το κόστος είναι το Α και το Ω για τους περισσότερους. Πρίν όμως βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα για το αν η προσφορά είναι ακριβή ή φθηνή, σιγουρευτείτε ότι εσείς από την πλευρά σας έχετε τροφοδοτήσει με όσες περισσότερες πληροφορίες μπορούσατε τον επαγγελματία και αυτός σας έδωσε την πληρέστερη προσφορά βάσει των απαιτήσεων σας. Πάρα πολύ σημαντικό εδώ να ζητήσετε να συμπεριλάβει στην προσφορά του το θέμα του support - υποστήριξης μετά το τέλος των εργασιών του. Αυτό πολλές φορές αφήνεται μετέωρο και όμως είναι από τα σημαντικότερα θέματα που θα πρέπει να εξασφαλίζετε σε ένα σύγχρονο web project.

Φροντίστε να ενημερωθείτε για τις τεχνολογίες κατασκευής του έργου. Πρόκειται για προϊόν πλατφόρμας ανοικτού κώδικα π.χ. joomla ή κάποια custom εφαρμογή της εταιρίας. Είναι τελείως διαφορετική η τιμολόγιση για ένα έτοιμο προϊόν ανοικτού κώδικα που χρειάζεται ουσιάστικα μια απλή εγκατάσταση (όχι σε όλες τις περιπτώσεις) από ένα προϊόν που μπορεί να σχεδιαστεί αποκλειστικά για τις ανάγκες σας και μπορεί στο μέλλον να επεκταθεί ενσωματόνοντας επιπλέον λειτουργίες που θα σας χρειαστούν.

Εσείς φυσικά στο τέλος, θα πάρετε εκείνο το προϊόν που μπορεί να καλύψει καλύτερα τις απαιτήσεις σας και η τιμή του θα μεγιστοποιεί τα οφέλη για εσάς. Αυτή είναι η χρυσή τομή, αλλά να θυμάστε ότι πίσω από μικρά πράγματα κρύβονται μεγάλες και ουσιαστικές διαφορές. Μη βιαστείτε λοιπόν να πάρετε αποφάσεις, κάντε την έρευνα σας και καταλήξτε στην καλύτερη επένδυση των χρημάτων σας.


SHARE

Back to Top